ВХОД РЕГИСТРАЦИЯ
  • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО БРОЙ
    • ТЪРСЕНE ПО АВТОР
    • ТЪРСЕНE ПО ТЕМА

Публичното пространство по време на криза или лицето на „необходимата война”

Автор: Мария Аврамова дата: 11/08/1999 (Брой 4 1999г.) от 99 до 106 страница  
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е НЕОБХОДИМО ДА ИМАТЕ АБОНАМЕНТ!
АКО ИМАТЕ АБОНАМЕНТ, МОЛЯ ВЛЕЗТЕ ВЪВ ВАШИЯ ПРОФИЛ ИЛИ СЕ АБОНИРАЙТЕ.
ВХОД | РЕГИСТРАЦИЯ
Желяният от Вас материал съществува само на хартиен носител в нашата редакция.
При интерес от Ваша страна към определената статия (или статии) от архива на списанието, които се намират единствено на хартиен носител, можете да я/ги получите по електронен път, при предварителна заявка и заплащане на съответния материал, съгласно посочената тарифа.
За автора

Докторант във Факултета по журналистика и масови комуникации в СУ "Св. Климент Охридски"; стипендиант на Техническия университет в Хемниц, Германия; специализира "Връзки с обществеността и реклама".

 
  • КЛЮЧОВИ ДУМИ
  Други статии по темата
НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ