ВХОД РЕГИСТРАЦИЯ
  • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО БРОЙ
    • ТЪРСЕНE ПО АВТОР
    • ТЪРСЕНE ПО ТЕМА

Политическият пазар: характеристика и особености

Автор: Доц. д.п.н. Георги Манолов дата: 15/06/2000 (Брой 3 2000г.) от 89 до 100 страница  
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е НЕОБХОДИМО ДА ИМАТЕ АБОНАМЕНТ!
АКО ИМАТЕ АБОНАМЕНТ, МОЛЯ ВЛЕЗТЕ ВЪВ ВАШИЯ ПРОФИЛ ИЛИ СЕ АБОНИРАЙТЕ.
ВХОД | РЕГИСТРАЦИЯ

По-голямата част от научните становища за политическия маркетинг притежават теоретична недостатъчност дотолкова, доколкото или прекалено много икономизират политическата дейност с маркетингови принципи, или абсолютизират отделни компоненти от структурния обхват на тази наука за сметка на други. По тази причина възникват редица въпроси – какъв е предметът на политическия маркетинг; възможно ли е да се говори за политически пазар; какви са характерните черти и особености на маркетинговия пазар; как се реализират връзките между политическа, икономическа, социологическа и други теории в рамките на политическия маркетинг и т.н.?
Особено важен е и въпросът за характерните черти и специфични особености на политическия маркетинг, който се разглежда по-обстойно в настоящата статия.

За автора

Преподавател в катедра „Политология” на Факултет „Международна икономика и политика” в Университета за национално и световно стопанство.  Автор на над 150 научни и научнопопулярни публикации в страната и в чужбина (Гърция, Турция, Сърбия, Словакия). Работи в областта на теорията на политиката, елитарните теории, политическите системи, политическия маркетинг, политическия имидж, предизборните кампании, финансирането на партиите и други

    Други статии по темата
НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ