ВХОД РЕГИСТРАЦИЯ
  • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО БРОЙ
    • ТЪРСЕНE ПО АВТОР
    • ТЪРСЕНE ПО ТЕМА

Печеливши и непечеливши предизборни кампании

Автор: Доц. д.п.н. Георги Манолов дата: 18/10/2001 (Брой 5 2001г.) от 5 до 16 страница  
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е НЕОБХОДИМО ДА ИМАТЕ АБОНАМЕНТ!
АКО ИМАТЕ АБОНАМЕНТ, МОЛЯ ВЛЕЗТЕ ВЪВ ВАШИЯ ПРОФИЛ ИЛИ СЕ АБОНИРАЙТЕ.
ВХОД | РЕГИСТРАЦИЯ

Различните предизборни кампании винаги изправят партиите пред редица въпроси, между които един от най-съществените е изборът на печеливша предизборна кампания като гаранция за спечелване на повече гласоподаватели. Въпросът за печелившите или непечелившите кампании обаче трудно може да се анализира извън контекста на политическия маркетинг изобщо и на типовете предизборни кампании в частност.
На първо място авторът прави тезисна характеристика на основните типове предизборни кампании, въз основа на които изразява своето мнение – за или против една или друга кампания, при това в светлината на световната политическа практика, както и на натрупания вече опит в българските „преходни” условия. В заключение се отбелязва, че политическите партии приоритетно използват негативните кампании, с които твърде често печелят предизборните битки.

За автора

Преподавател в катедра „Политология” на Факултет „Международна икономика и политика” в Университета за национално и световно стопанство.  Автор на над 150 научни и научнопопулярни публикации в страната и в чужбина (Гърция, Турция, Сърбия, Словакия). Работи в областта на теорията на политиката, елитарните теории, политическите системи, политическия маркетинг, политическия имидж, предизборните кампании, финансирането на партиите и други

    Други статии по темата
НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ