ВХОД РЕГИСТРАЦИЯ
  • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО БРОЙ
    • ТЪРСЕНE ПО АВТОР
    • ТЪРСЕНE ПО ТЕМА

Социално-психологически фактори при водене на преговори

Автор: Евгения Василева дата: 12/02/2003 (Брой 1 2003г.) от 45 до 56 страница  
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е НЕОБХОДИМО ДА ИМАТЕ АБОНАМЕНТ!
АКО ИМАТЕ АБОНАМЕНТ, МОЛЯ ВЛЕЗТЕ ВЪВ ВАШИЯ ПРОФИЛ ИЛИ СЕ АБОНИРАЙТЕ.
ВХОД | РЕГИСТРАЦИЯ

Преговорите са сложен процес на вземане на решения, а вземането на решение от своя страна означава избор. Този избор се осъществява в процеса на комуникацията между преговарящите страни, което означава сблъсък на междуличностни отношения и възприятия, конфликти на интереси и роли на индивидуално и групово ниво.
Упражняването на психологическо въздействие при преговори за постигането на определени цели се основава на разбирането за задължителното действие на социално-психологическите фактори.
Основните измерения на действието на тези фактори се представят чрез категориите възприемчивост, емоции, общуване. Анализът на тези категории позволява да се дефинират различни техники за въздействие и пазарене.

За автора

Евгения Василева е ІV-ти курс студент по Международни отношения в УНСС, София. 

    Други статии по темата
НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ