ВХОД РЕГИСТРАЦИЯ
  • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО БРОЙ
    • ТЪРСЕНE ПО АВТОР
    • ТЪРСЕНE ПО ТЕМА

Русия: Общественото мнение и партиите на “входа” на избирателната кампания

Автор: Макаренко Борис Зудин Алексей дата: 11/06/2003 (Брой 3 2003г.) от 106 до 127 страница  
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е НЕОБХОДИМО ДА ИМАТЕ АБОНАМЕНТ!
АКО ИМАТЕ АБОНАМЕНТ, МОЛЯ ВЛЕЗТЕ ВЪВ ВАШИЯ ПРОФИЛ ИЛИ СЕ АБОНИРАЙТЕ.
ВХОД | РЕГИСТРАЦИЯ

Социологическо изследване и анализ на оценките и усещанията на общественото мнение в Русия по време на предизборната кампания за Руската Дума (2001-2002 г.), изготвено от Общоруския център за изучаване на общественото мнение.

За автора

Алексей Зудин - ръководител на департамента за политологични програми на Центъра за политически технологии.
Борис Макаренко - първи заместник-генерален директор на Центъра за политически технологии.
 

    Други статии по темата
НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ