ВХОД РЕГИСТРАЦИЯ
  • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО БРОЙ
    • ТЪРСЕНE ПО АВТОР
    • ТЪРСЕНE ПО ТЕМА

Политиката на ЕС за приобщаване на гражданите и мястото на България в нея

Автор: Биляна Дочева дата: 18/11/2004 (Брой 5-6 2004г.) от 129 до 138 страница  
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е НЕОБХОДИМО ДА ИМАТЕ АБОНАМЕНТ!
АКО ИМАТЕ АБОНАМЕНТ, МОЛЯ ВЛЕЗТЕ ВЪВ ВАШИЯ ПРОФИЛ ИЛИ СЕ АБОНИРАЙТЕ.
ВХОД | РЕГИСТРАЦИЯ

С оглед обществената подкрепа за задълбочаващата се интеграция между държавите членки, от 80-те години на ХХ век започва провеждане на систематична информационна политика на ЕС към неговите граждани. Докладът Адонино предлага различни варианти за популяризиране на „европейското гражданство” и въвежда символи, които да направят Европейската общност по-видима – европейско знаме, марки и химн. С въвеждането на европейската валута през 1993 г. обществената нагласа към европейската интеграция бележи промяна. Опитът в сферата на комуникационната политика на ЕС води до извода, че кампанията за информиране на гражданите на Съюза трябва да съдържа редица характеристики. Освен това ЕС трябва да овладее техниката на целевата комуникация – отправяне на оптималните послания към подходящата целева група.
Информационната политика на ЕС като цяло и динамиката на интеграционните процеси между Съюза и България дадоха основание през 2002 г. да се постави началото на една целенасочена информационна политика на правителството към гражданите по въпросите на европейската интеграция.

За автора

Програмен координатор в Дипломатическия институт към Министерство на външните работи.

    Други статии по темата
НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ