ВХОД РЕГИСТРАЦИЯ
  • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО БРОЙ
    • ТЪРСЕНE ПО АВТОР
    • ТЪРСЕНE ПО ТЕМА

Политически имидж – същност и видове

Автор: Доц. д.п.н. Георги Манолов дата: 23/12/2007 (Брой 5-6 2007г.) от 184 до 185 страница  
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е НЕОБХОДИМО ДА ИМАТЕ АБОНАМЕНТ!
АКО ИМАТЕ АБОНАМЕНТ, МОЛЯ ВЛЕЗТЕ ВЪВ ВАШИЯ ПРОФИЛ ИЛИ СЕ АБОНИРАЙТЕ.
ВХОД | РЕГИСТРАЦИЯ

Изграждането на добър политически имидж е едно от решаващите условия за спечелване на изборите, а той се формира по специални правила, които в съвременните общества са задължителни за политическите партии, за да представят позитивния образ на своите кандидати в публичното пространство.
Авторът проследява генезисът и развитието на политическия имидж през вековете; въвеждането в употреба и дефинирането на понятието „имидж”; видовете политически имидж (илюстрирани и в таблица).

За автора

Преподавател в катедра „Политология” на Факултет „Международна икономика и политика” в Университета за национално и световно стопанство.  Автор на над 150 научни и научнопопулярни публикации в страната и в чужбина (Гърция, Турция, Сърбия, Словакия). Работи в областта на теорията на политиката, елитарните теории, политическите системи, политическия маркетинг, политическия имидж, предизборните кампании, финансирането на партиите и други

 
  • КЛЮЧОВИ ДУМИ
  Други статии по темата
НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ