ВХОД РЕГИСТРАЦИЯ
  • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО КЛЮЧОВА ДУМА
    • ТЪРСЕНE ПО БРОЙ
    • ТЪРСЕНE ПО АВТОР
    • ТЪРСЕНE ПО ТЕМА

Корпоративността – доктринална основа за обществените комуникации в условията на глобализация

Автор: Д-р Николай Палашев дата: 01/02/2008 (Брой 1 2008г.) от 109 до 120 страница  
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ ПУБЛИКАЦИЯ Е НЕОБХОДИМО ДА ИМАТЕ АБОНАМЕНТ!
АКО ИМАТЕ АБОНАМЕНТ, МОЛЯ ВЛЕЗТЕ ВЪВ ВАШИЯ ПРОФИЛ ИЛИ СЕ АБОНИРАЙТЕ.
ВХОД | РЕГИСТРАЦИЯ

В глобален аспект, политическите и икономическите отношения в национален мащаб губят самодостатъчното си значение за общественото развитие. В контекста на глобалната епоха модерните корпоративни комуникации се налагат като един от инструментариумите за правене на политика. За да се разбере добре какво точно представляват корпоративните комуникации, авторът разглежда корпоративизма, корпоратизма е корпоративността и произтичащия от техните конкретни теоретични цели корпоративен интерес.

Авторът отбелязва, че корпоративните комуникации при корпоративността могат да се определят като средство за провеждане на политика и превръщането на политическите идеи в реалност. 

За автора

Преподавател в СУ Климент Охридски

 
  • КЛЮЧОВИ ДУМИ
  Други статии по темата
НАЧИНИ ЗА ПЛАЩАНЕ